به نقل از تیم خبری یوزرو – شرکت بزرگ اپل – APPLE که قبل از این بعنوان بزرگترین کمپانی تولیدات تلفن های همراه و موبایل شناخته شده بود همه را غافلگیر کرد و با رونمایی از خبر معرفی خودروی الکتریکی اپل رسما ورود این مجموعه بزرگ به صنعت خودروسازی الکتریکی را اعلام کرد. اما ماجرا چگونه آغاز شده ، طراحان و ایده پردازان این سازمان قدرتمند همیشه بدنبال خلق محصولات خاص هستند هر چند بعد از در گذشت استیو جابز نابغه جهان پایه و اساس آنها ضعیف شد ولی مجددا سعی در اصلاح ساختار کردنند و ظاهرا بد هم عمل نشده و موفقیت آنها قابل لمس است. اپل تولید اتومبیل خودران را آغاز می کند این آخرین اخبار خودرو الکتریکی اپل در بیشتر شبکه های اطلاع رسانی است ، که عنوان کرده اند برای شروع تولید 2024 را هدف قرار می دهند و “افراد آشنا به موضوع” را نام برده اند. این Apple EV توسط فناوری باتری تک سلولی خاص و تحت لایسنس این کمپانی مجهز می شود که می تواند ظرفیت بیشتری را در همان فضای بسته باتری سنتی تولید کند. هیچ خبری در مورد اینکه آیا اپل خود وسیله نقلیه را تولید می کند یا با شخص ثالث کار می کند در دست نیست. مدت هاست که شایعات می گویند این شرکت مشغول کار بر روی اتومبیل است ، حتی قبل از اینکه همه در مورد خودروهای الکترونیکی هیجان زده شوند. براساس گزارش جدید یوزرو ، این وسیله نقلیه ممکن است سرانجام در سال 2024 به بازار مصرف عرضه گردد. تروریسم سایبری CYBER TERRORISM...ما را در سایت تروریسم سایبری CYBER TERRORISM دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: پنجشنبه 29 دی 1401 ساعت: 15:19